Politica de rambursare, modificare și returnare
Politica de modificare, anulare, restituire, retur sau rambursare, în cazul serviciilor
Conform regulilor stipulate în Ordonanța de Urgență nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor cu profesioniștii, orice client care a cumpărat produse online de pe site-uri specializate are dreptul de a anula contractul la distanță în termen de 14 zile.
Prin contract la distanță se înțelege un acord de furnizare de produse sau servicii încheiat între un comerciant și un consumator, în cadrul unui sistem de vânzare organizat de către comerciant, utilizând exclusiv, înainte și la momentul încheierii contractului, una sau mai multe tehnici de comunicare la distanță.
Clientul are dreptul de a anula unilateral contractul la distanță în termen de 14 zile, fără a suporta penalități și fără a fi necesară invocarea unui motiv.
Dreptul de returnare în 14 zile se aplică exclusiv clienților care au achiziționat produse online de pe site și nu se aplică clienților care au beneficiat de consultație completă, vizite la domiciliu, evaluări etc.
Dreptul de renunțare la cumpărare nu este disponibil pentru persoanele juridice.
Conform politicii noastre de retur, restituire și rambursare, termenul de 14 zile calendaristice pentru exercitarea acestui drept începe să curgă de la data plății (integrală sau parțială). Restituirea valorii serviciilor nu va mai fi posibilă după expirarea a 14 zile de la data plății (integrală sau parțială) a serviciilor achiziționate.
Conform condițiilor expuse în prezentul regulament privind restituirea și rambursarea, în situația în care ați achiziționat un serviciu dar nu l-ați beneficiat, puteți solicita înlocuirea acestuia cu un alt serviciu de valoare echivalentă. Nu se permite înlocuirea cu un alt serviciu sau restituirea contravalorii în cazul în care ați beneficiat integral de serviciul achiziționat.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere, în contextul contractelor la distanță de prestări servicii, situațiile în care serviciul a fost prestat în totalitate, începând cu consimțământul explicit al consumatorului și după ce acesta a confirmat că este conștient că își va pierde dreptul la retragere după finalizarea completă a contractului de către Episculpt Beauty.
Obligațiile Episculpt în caz de retragere sunt următoarele:
Conform legislației, Episculpt Beauty va restitui toate sumele primite ca plată din partea consumatorului, în termen de 14 zile de la data în care a fost informată despre decizia consumatorului de a retrage contractul.
Episculpt Beauty va returna sumele menționate prin transfer bancar în contul IBAN furnizat de către consumator, fără a solicita acestuia plata comisioanelor asociate rambursării.
Dacă ați achiziționat un serviciu care v-a fost furnizat parțial, puteți cere înlocuirea părții neutilizate cu un alt serviciu de valoare echivalentă cu suma rămasă.
În cazul în care ați achiziționat un serviciu care a fost furnizat parțial și a făcut parte dintr-un pachet promoțional sau a beneficiat de reducere, discount sau alt avantaj față de prețul de listă, iar doriți să îl schimbați cu un alt serviciu, se va calcula valoarea serviciilor deja prestate la prețul întreg.
De exemplu, o ședință de epilare cu laser costă 1.000 de lei la prețul de listă.
Dacă ați achiziționat un pachet de 6 ședințe de epilare cu laser la prețul promoțional de 5.000 lei în loc de 8.000 lei și, după ce ați beneficiat de 3 ședințe din pachet, doriți să îl schimbați cu alt serviciu, se va calcula astfel: prețul total al pachetului (5.000 lei) – 3 ședințe de epilare cu laser x 1.000 lei (prețul de listă) = 3.000 lei valoarea rămasă de utilizat pentru achiziționarea unui alt produs sau serviciu.
Schimb
Vom efectua înlocuiri numai pentru serviciile la care nu ați beneficiat deloc sau ați beneficiat parțial. Dacă este necesar să înlocuim același serviciu, vă rugăm să ne furnizați informațiile necesare la datele noastre de contact, indicând serviciul pe care doriți să îl schimbați.
În cazul în care cererea dumneavoastră este acceptată, veți primi o notificare în decurs de 72 de ore.
Retur
De îndată ce primim cererea dumneavoastră, vă vom răspunde în decurs de 72 de ore, confirmând primirea cererii de retur. Ulterior, veți primi o notificare cu privire la aprobarea sau respingerea cererii dumneavoastră.
Dacă cererea dumneavoastră este aprobată, vom stabili, de comun acord, care este serviciul pe care îl puteți achiziționa în schimb.
Cadouri
Dacă serviciul a fost achiziționat și declarat drept cadou, trimis direct către dumneavoastră, veți primi un credit cadou pentru valoarea returului.
În cazul în care serviciul nu a fost declarat drept cadou la momentul achiziției, iar persoana care l-a achiziționat dorește să ofere cadoul ulterior, vom lua legătura cu aceasta pentru a stabili schimbul de servicii.
Cardurile cadou nu pot fi returnate.
Dreptul de retragere
Conform articolului 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014, următoarele produse nu pot fi returnate:
- produse personalizate, confecționate la comandă sau după specificațiile Clientului;
- produse care se pot deteriora sau expira rapid;
- produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Client;
- produse care, potrivit naturii acestora, după livrare, sunt inseparabil amestecate cu alte elemente.
Pentru orice nelămuriri legate de returnarea produselor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau la numarul de telefon afișat pe site-ul episculpt-beauty.ro.
Aveți nevoie de ajutor?
Clientul poate exercita aceste drepturi prin transmiterea unei cereri scrise, datate și semnate, la sediul Episculpt Beauty de pe Strada Doamna Stanca 5F, Selimbar, Sibiu, sau prin e-mail la adresa programari@episculpt-beauty.ro.